Hockeyfreaket

Nu chatchar vii, spriiing xD

Kategori: Allmänt

Jag har ju vart duktig å uppdaterat min blogg varje dag nu:P men har haft blogglust så är väl därför hehe.

Idag så mötte jag Petra på rese å sen mötte vi Frida. Tog 10an till Upptech å så fick vi va där å vänta ett tag sen fick vi gå upp till nån grej å så fick vi krypa in i nån grej å så fick vi ligga som i en säck å glo upp på en stjärnhimmel som skapades av nån konstig lampa, å när hon snurrade på den där för å skapa "vinterhimmel" så blev jag asyr å va nära på å spy xD
Men jag låg ju hellre där å glodde på stjärnor än att ha natur :P sen så skulle vi gå upp till skolan, usch massa långt xD men jag å Petra snackade oss hela vägen dit, massa skratt blev det xD vi chatchade(satsade på mitt konstiga språk xD) över vägen vid Munkbron xD
När vi kom till skolan så skulle vi haft matte egentligen men vi orkade inte gå dit å jag orkade inte med Glenn så vi satte oss i matsalen tills den öppnade, sen satt vi där, sen vandrade vi ner mot Idrottshuset där vi skulle bowla men eftersom vi 4 vägrade betala för att ha gympa så fick vi gå och panta burkar åt henne å hämta en Metro. Fick göra gympalärarns skitgöra typ. Å det regnade å blåste som fan när vi gick så va helt jävla blöt typ-.-
Sen fick vi gå tillbaka till Idrottshuset å lämna grejerna å sen fick vi sitta där och räkna på nån konstig bowlinggrej å så fick vi reda på att vi ska ha prov på bollsport...
Vid ett så vandrade jag å Frida neråt rese och satte oss där tills min buss kom vid kvart i 2.
Bussresan hem idag va aslam! tog typ en evighet.. suck

Här hemma har jag inte gjort alls mycket, va meningen att jag skulle fixat i stallet men orkade inte, va alldeles för trött å kall för det.
Å pappa har irriterat mig typ 20 gånger idag redan. Å jag har försvarat mamma några gånger med från hans jävla kommentarer. Fan va skönt att jag har skola så jag slipper va hemma hos honom, och på fredag så åker jag vid 8 och kommer inte hem förrän lördag/söndag. Beror på om jag får skjuts hem på lördan annars måste jag stanna tills söndan. å på söndan åker han igen!(Y):D

Ne fy fan va långt det här blev x)
Ha det bra!
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: