Hockeyfreaket

Pinsamt Sverige, PINSAMT!!!

Kategori: Allmänt

Kom precis på att jag har ytterligare en utgift-.- ska ju på Takida i december så blir typ 320kr där, men men det är det värt:)

Idag har jag inte gjort alls mycket känns det som, va i Linderås en sväng sen till Malin å dom å sen har jag bara vart hemma, kollade lite på hockeyn innan, men FY FAN rent ut sagt va dåliga Sverige e! Å tråkig hockey som fan! har iofs alltid tyckt att landslagshockey e tråkigt men idag va det extremt! Så nu när jag bara va ute å kollade på det sista så låg dom under med 7-0!!!! Vafan Sverige håller ni på med?!?! så jävla dåligt verkligen. inget tempo, INGENTING! usch usch usch...

Imon så blir det ingen skola för mig, vi har ingen bil så jag kan inte få nån skjuts å jag har INTE tänkt å gå 1 mil vid typ 6 på morgonen för å komma till skolan.
På eftermiddan så kommer pappa hem, han har vart borta i ca. 3 veckor nu. På ett sätt har det vart rätt skönt, men ändå lite konstigt.
Så imon när jag e hemma så ska jag försöka plugga lite matte så jag kan göra mitt prov på tisdag å bli av med den skiten. Glenn kommer ju säkert snacka med mig om att jag va hemma imon med. Han har ju typ bestämt sig för att jag ska va nån jävla hackkyckling det här året. VARJE dag så säger han nånting till mig om skolan å att jag måste skärpa till mig å en jävla massa skit, i torsdags så skulle jag gå till SYV å kolla om mitt schema stämde å sjävlklart så sitter Glenn där inne. Å då börjar dom snacka om min frånvaro istället, å Rolf(syv) skrev ut nåt papper å sa att jag bara hade missat 2 lektioner på 2 veckor å att det va jättebra för å va MIG! sen så snackade vi lite om gympan å då sa jag att ibland så kan jag inte va med pågrund av min reumatism.
Då säger han att jag ska typ skita i att jag har ont å va med ialla fall. Fy fan va det va nära att jag dampade där inne! Jag har verkligen allt emot Glenn! Han förstör bara för mig, det e lite pågrund av honom som jag inte orkar vistas i skolan. E så jävla trött på allt som har med skola å göra men har kämpat som fan den senaste tiden för dels vill jag inte bli av med pengarna å sen vill jag inte att mamma å dom ska få veta. Jag gör verkligen vad som helst för å dölja det för dom! Pappa skulle typ mörda mig om han fick nåt sånt samtal hem!

Ne orkar inte skriva mer nu.
Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: