Hockeyfreaket

Scrubs!:D<3

Kategori: Allmänt

Just fan glömde jag säga i förra inlägget att det va mitt 600e inlägg:P alltså är det här mit 601a;P
Jag har kollat massa på tv ikväll, det gick nån film på 6an som hette typ Little Man, hahah den va lite härlig faktiskt:P Å nu kollar jag på Scrubs:D man måste älska Scrubs säger jag bara!<3 å jag & Petra har kommit fram till att om man inte tycker om det så måste det va nåt allvarligt fel på den människan xD

Jag har sovmorgon till 10 imon!!:D börjar vid 12 å jag får skjuts in:P för jag,Petra,Frida,Julia å Emma ska göra kransar till Öppet Hus imon. Vi måste va i samma klassrum som ettorna som har florist på estetveckan-.- hoppas det e nåt kul folk där :P xD

Efter skolan har jag ingen aning om vad som händer. Känns som jag har nåt planerat imon men det har jag inte. Å på torsdag e jag ledig!!!!:D:D heeeelt underbart! Å på torsdag så är det hemmamatch igen!(Y)
Påtal om hockey så gick det helt förjävligt idag så det är inte värt å nämnas, fattar inte hur man kan tappa en 3-2 ledning till å förlora med 5-3..
Men nya tag på torsdag boys! 

Ne nu ska jag fortsätta kolla på Scrubs :D 
Ha det bäst! Pusspuss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: