Hockeyfreaket

Han den där . . . <3

Kategori: Allmänt

Jaha dags å skriva här kanske. Har väl inte hänt nåt särskilt den här helgen. Har vart skönt å va hemma på ett sätt men ändå inte. Fast nästa helg så är det ju hockey som gäller igen:)
Påtal om hockey så kom Håves 2a förlust igår mot SAIK:/ stör mig nåt så enormt på att Hv typ "slappnar av" när dom spelar på bortaplan. Dom måste vara på tå även då. Men men, vi tar igen det mot Tälje på torsdag;) å sen ytterligare en gång på lördan då det är hemma igen mot Lule :P

imon är det dags för skola igen, vill verkligen inte! orkar inte! men jag får inte va hemma, jag får inte va borta mer från skolan.... har redan fått jävla varning om för mycket frånvaro. Å jävla okänsliga Glenn som inte fattar nånting å han tror fan allt handlar om fucking jävla MATTE! :@ han gör mig så grymt förbannad ibland asså!  

usch jag har verkligen megatråkigt just nu. Vet inte vad jag ska hitta på, chattar bara med lite folk, den ena har fler problem än den andre...
Har man inte problem med kompisar så har man det i skolan har man det inte i skolan så har man det hemma, jag har dom allihopa.
Enda glädjande nyheten jag fått idag är att Cacce är hemma i Sverige nu:) men han ska ligga på sjukhuset i Linköping om jag inte minns helt fel.. Hoppas verkligen han kommer hem till Jönköping snart!<3

Ne orkar inte skriva mer nu. Ha det!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: