Hockeyfreaket

Helg .

Kategori: Allmänt

Slapp dag idag efter en trevlig helg!:)
Orkar inte göra nån sammanfattning av helgen, det får ni leva med:P
I fredags va det skola igen, dan där va väl helt okej, efter det tog vi 10an till Maxi å handlade, va å mötte upp Emmas pöjk på June å sen åkte vi hem till Petra, runt halv 7 så gick det å köptes pizza.
Sen blev det film å onyttigheter, sen kom Emmas bror å hans kompisar å så åkte vi iväg med dom, jag,Petra & Frida åkte med Sebbe å nån Kalle xD
Sen åkte vi hem till lägenheten efter en stund ute, jag, Frida & Petra hade 3 timmar långt terapisamtal typ, skönt å prata av sig lite:) fick ett härligt sms på fredakvällen också som gjorde mig jävligt glad!:)<3
Lördan så vaknade vi runt halv 1. "maten" den dan blev godis å chips xD vi kollade på film å sen runt 3 så for jag å Frida iväg ner till Rese. Mötte Anna & Tommy där. Åkte 121an med dom till kinnarps, mötte mamma å pappa där, tog min biljett å sen in i hallen.
Mötte Dojjan å dom där:) hälsade även på Alma där, träffar ju inte henne så ofta nuförtiden, lite tråkigt faktiskt:/
Sen kommer Toffe, han hade ju redan fått i sig några öl så han va ju glad ialla fall xD

Mamma å dom hämtade mig efter matchen å då bar det av ut till Ljungarum på inflyttningsfest. Pelé hade jättefint i sin lägenhet! Å vi bjöds på god mat å jag fick nån konstig vit grej å dricka, påminde om mjölk men det va det ju inte, det smakade nån slags sprit, kommer inte ihåg namnet, men gott va det:P
Å jag fick damp när alla pappas syskon typ satt å skrek på varandra, för alltid när dom träffas så ska det diskuteras en jävla massa å skrikas å hållas på så en gång skrek jag till "men lugna ner er nu för helvete!" å då tittade typ alla på mig å blev tysta en stund men sen va dom igång igen men inte lika mycket xD

Hockeyn va inget vidare därför har jag inte tänkt skriva så mycket om det, huvudsaken va ju att vi vann, så nu är det 5e matchen å vi är obesegrade å ligger 1a i tabellen:) gött! 

Ha det bra!
Puss puss 

Jag är så jävla besviken på dig nu! Du lovar en jävla massa hela tiden, men håller du det du lovar?! NEJ det gör du fanimej inte! I fredags så gav du mig ytterligare en anledning till varför jag inte ska lita på dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: