Hockeyfreaket

Vargkross på hög nivå!

Kategori: Hockey

Ciao allihopa!
Igår kom jag inte in på min blogg när jag kom hem efter hockeyn så jag kunde inte skriva nånting på min blogg om den underbara matchen igår.

Matchen va verkligen toppen! :D helt jävla underbart, vargkrossning på riktigt hög nivå!
Håve vann med 8-0!<3 så jävla underbart verkligen! Har inte vart så glad på länge, jag stog och log typ hela matchen igenom hehe.
Efter matchen så va jag helt slut i hela kroppen, min hals va typ helt död. Jag va inte hes men den va uttorkad som fan, när jag kom hem så drack jag typ 1½ liter vatten xD

Just nu sitter jag i skolan och har UF, jag har inget å göra medans alla andra sitter å skriver på sina bloggar eller gör nåt annat.
Slutar vid 4 idag-.- efter det så tar jag 10 över 4bussen hem, sen ska jag gå bort till Maja!:D<3
Va verkligen aslängesen jag träffade henne:/ Så ser verkligen fram emot det!:)

Men nu ska jag väl försöka hitta på nåt å göra i vårat företag.
Ha det bra, hörs kanske senare ikväll eller imorgon!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: