Hockeyfreaket

Håve är oslagbara!<3

Kategori: Allmänt

Kanske dags å skriva här igen? E ju nån dag sen nu hehe. men jag har inte orkat å inte haft tid eller nåt xD
Igår så var jag ledig från skolan, jag,mamma & Helena åkte till Ullared. Hittade typ ingenting, ingen av oss gjorde det. Det enda jag köpte var 2st bh,3st trosor, 1 film å 2skivor.
Skivorna va Asta Kask & Dia Psalma:)
Efter Ullared åkte vi vägen genom Värnamo å gick in på CityGross där. Helena handlade lite där å sen begav vi oss hemåt. Jag hade grymt ont i huvudet nästan hela dan, men på kvällen blev det bara värre å värre.
När vi va hos Helena å dom igen så bytte bara jag å mamma till våran bil, min huvudvärk blev bara värre å värre typ.
Sen hemma så plockade vi upp grejerna vi köpt å sen gick vi å satte oss framför tvn å latade oss. Mitt huvud hade lugnat ner sig lite, men sen när vi sitter där så får det nåt ryck å börjar verka som fan, bryter typ ihop för det gjorde så jävla ont. det går verkligen inte beskriva hur jävla ont det faktiskt gjorde..
Sen när mamma gått ner å lagt sig så gick jag in till mig. Kollade på filmen jag köpte, Rovdyr.
En norsk skräckfilm typ. Den va konstig, dålig,bra å läskig xD
Efter den va slut så va klockan typ halv 3. La mig för å sova, men det lyckades ju jag med också... jag lyckades inte somna förrän Henna kom å la sig jämte:)

Vaknade/väcktes runt 12 idag. Då hade jag 1 timme på mig att tvätta mig,tvätta håret, torka det, platta det, sminka mig,klä på mig å äta, å jag klarade det faktiskt, på 30min!;D 

Sen gav sig jag å mamma ner till Malin å dom en snabbis, sen iväg till mormor & morfar, sen in till Jkpg för vi va på kalas för Lova.
Där bjöds det på god mat som vanligt:) å sen en mumsig minitårta typ x)
Sen satt vi å pratade mest, Jesper e den enda vettiga i den släkten eller vad man ska säga. För han vet ialla fall vad ett bra hockeylag e till skillnad från dom andra xD å Eva hon bara byter lag sådär, vilken fegis! usch usch usch.. illa syster illa!

Idag spelade Håve sin 3e match för säsongen, dom vann över Rögle med 4-2!:D å därmed så är dom obesegrade hittills, visst dagen kommer komma då första förlusten kommer, men den har inte kommit än så då har jag rätt å säga att dom e obesegrade å oslagbara!:D <3

Aja, ha det bra!
Puss

Kommentarer

  • Syster yster säger:

    Byter lag? Jag är totalt neutral... Hade hockey intresserat mig hade jag hållt på HV.

    2009-09-27 | 17:38:07

Kommentera inlägget här: