Hockeyfreaket

Lance Ward<3

Kategori: Allmänt

Jaha kanske dags å skriva nåt här.
I måndags så slutade vi runt 10 typ, gött!:P så då stack jag å Petra hem till henne, vi lagade mat å sen kollade vi på film, 2a filmen va konstig så jag somnade xD fy fan va trött jag va å jag smittade av mig på Petra;P
Sen kom Emme å hämtade oss så hängde vi med till Media Markt å K-Rauta.
Sen åkte vi hem till Petra igen å efter typ en halvtimme åkte jag iväg mot hockeyn. Va där lite efter 6. 
Själva matchen va väl inte den bästa men dom vann ju ialla fall med 3-1:) å den jävla Foppajäveln, finns nog inte en spelare till som jag stör mig så jävla mycket på. 
Puckot fattar inte att han redan vart på toppen av sin karriär å att det bara går neråt för honom nu med hans jävla fot! GAH damp på honom! Hoppas Ward ger honom en sån jävla tackling nästa match vi möter dom så han aldrig mer kan stå!:)
Påtal om Ward så kom han hem igår!:D Helt jävla underbart! Ska bli så skönt å ha han i Håve igen!(Y) <3

Igår va det skola igen, naturlektionen sög som vanligt, sen hade vi matte, gjorde inte många tal alls(som vanligt) sen va det dags för gympa efter lunchen. Men jag mitt jävla pucko hade ju glömt typ allt hemma inklusive gympakläder.. å vi hade innebandy, sporten jag älskar å jag kan inte va med:@ men jag va med lite ialla fall hehe. men jag va inte med på matcherna, jag va bara med på själva uppvärmningen.
Å i slutet så kommer några plåtare in å skulle lämna sina klubbor. Å Hampus kom in utan tröja..:D Hahaha Petra blev helt distraherad när hon spelade xD hon glodde som fan! xD men eftersom jag satt där jag satt så kunde jag inte göra det lika mycket, men jag skulle ju helt klart inte tacka nej till honom;) (A)

Idag så va första y-ämneslektionen inställd,likaså religionen å svenskan. så ni som känner mig vet ju att där jag bor går det typ inga bussar ifrån, så det gick en vid 9 då hade jag vart inne vid 10, typ 2 timmar innan lektionen började, å sen gick det ingen förrän vid 12, då hade jag vart inne vid 1, då hade det bara vart 1½ timme kvar av dan. Onödigt tyckte jag å åka till skolan då så jag bestämde mig å ta jääätteeelång sovmorgon idag:D vaknade runt 2 xD så då hade jag sovit i typ 13 timmar:D så jävla gött! xD

Så jag har inte gjort alls mycket efter det, käkat mat å nu ska jag ner å sortera gamla saker :P
Ha det!

Så grymt besviken är jag på dig. Vet inte om jag tror på dig längre.. Fattar inte varför jag har gjort det innan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: