Hockeyfreaket

"Köttbulle!"

Kategori: Allmänt

Soft dag i skolan idag!:P
Dagen började med y-ämne, vi hade klassråd hela lektionen, efter det hade vi religion å sen lunch. Lunchen smakade apa! det var typ lasagne med rivna morötter å typ tomatkross:S det var verkligen inte gott!
Efter lunch hade vi svenska, hade prov på språkhistoria som jag helt totalt hade glömt bort att vi hade denna veckan.. vet inte hur det gick för mig, skrev så gott jag kunde. Efter svenskan så begav sig delar av klassen till Högskolan. Vi skulle på UF-möte där.
Det var 2st killar som pratade dom va askul! xD man skrattade sig typ igenom den timmen xD
I början så var det nån av dom som sa nånting som folk skrattade åt, då tyckte dom vi hade konstig humor xD
så då sa den ena till den andra,
-Jag ska testa deras humor, å så går han längst fram på scenen i mitten å så tittar han ut över folket å så säger han:
-Köttbulle!
Hela aulan börjar typ småfnissa å sen brister alla ut i asgarv xD
Asså man skrattade sig verkligen igenom deras snack xD sen när det var paus så drog vi eftersom vi ville hänga med våra bussar hem vid 3.  
När jag kom hem så väntade jag på maten å sen började jag röja på mitt rum, sen kom mamma upp å satt i min säng å kollade på mig när jag satt där på golvet å röjde xD å det blev ju massa skratt som vanligt xD
Jag har typ en halv pappkasse full med pennor xD nejdå jag har inga pennor!;P

Å nu ikväll så har vi kollat på Idol å nu sitter jag här hehe. 
Imon så ska jag på Elmia Garden, denna veckan e verkligen så soft för mig:P
Måndag: Film, sluta typ halv 11
Tisdag: "ledig" xD
Onsdag: Halvdag i skolan å sen UF-möte
Torsdag: Elmia Garden, 9-12. Hockey å hemmapremiär på kvällen!:D<3   
Fredag: Ledig, till Ullared! (Y)

Mycket nice vecka alltså!:D

Aja, ha det bra! Tjosan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: