Hockeyfreaket

Softball xD

Kategori: Allmänt

Idag va en seg dag i skolan! Fast fick några skratt-attacker idag xD har inte haft det på ett tag. Det värsta jag fick idag va när jag satt å kollade på den sexiga arbetaren som fanns där i skolan hehe(A);) så då bröt jag bara ihop, jag började typ lipa av skratt xD jag vet fan inte vad jag skrattade åt, jag behövde det antagligen xD

Imon så har jag sovmorgon!:D då e jag ju lycklig asså! :D får skjuts in av mamma, börjar vid 12 å jag har ingen fucking buss som går.
Sen får jag skjuts av henne hem me:P

Asså jag måste göra läxor, men jag har inte kommit igång än, jag orkar inte...
Men ska väl se till å få lite gjort ialla fall.

Gympan i skolan idag va, eh ja.. seg å konstig typ xD vi hade softball, påminner lite om baseball typ, jag fick va en såndär människa med handske hela tiden eftersom jag inte får va med så mycket pågrund av min förkylning.
Har ju typ satt sig i bihålorna nu så det snurrar som fan i huvudet med jämna mellanrum.
Det gick som sagt inte så bra för oss å spela softball, ialla fall inte i början xD

Asså jag har blivit beroende av Dia Psalma! Dom e helt underbara!<3

Jag måste verkligen bjuda på den här bilden! xD

Ha en underbar kväll! Toodiloo ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: