Hockeyfreaket

Tant Ekman!

Kategori: Allmänt

Sitter i sängen med datorn i knät, det är så jävla kallt på mitt rum! typ döden.
Andra dan på praktiken avklarad idag, gick bra, fick jobba med elin idag :) hon e så go den tjejen, en sån som henne borde finnas på alla arbetsplatser!
Fick göra lite olika planteringar å buketter idag, å ta kunder självklart, roligaste som finns typ hehe. Å jag börjar bli riktigt duktig på buketter om jag får säga det själv :)

Imon så börjar jag jobba 11-18 istället, gör inte mig så mycket då jag trivs extremt bra där!
Å på torsdag så blir det ingen praktik överhuvudtaget, men nu på torsdag så gör det inget då jag ska sticka till Stockholm!

Jag kom just på att jag har totalt glömt bort att nämna här i bloggen att AIK(!!) har gått upp i elitserien! FY FAAN! ytterligare ett jävla 08lag i ES. USCH!

Asså jag mår rätt bra, det senaste har jag känt mig nere. men varför ska jag känna så? varför ska jag lyssna på andra? bättre jag lyssnar på mitt eget hjärta å vad det vill.
Jag gillar dig, mer å mer varje dag! saknar min babe<3

Hahah jag såg precis på facebook att Skunk ska ha födelsedagsfest den 24 april, jag tänker ju ialla fall inte göra nån repris på förra årets fest.. NO WAY! haha.
Men kom även på nyss att jag ska på kalas hos Carro då som blir 15, ojoj bymyndig haha ;)


Tant Ekman blir gamling! ;P

vet inte vad jag ska skriva mer just nu, kanske bloggar senare.
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: