Hockeyfreaket

4 augusti 2010!

Kategori: Allmänt

Idag är det bara 10 dagar kvar till Eva & Peters bröllop, och jag börjar bli nervös för att göra buketten hehe.
Igår var ju som sagt Maja här :) vi pratade massa och kollade på film och sen spelade vi spel :P massa mys <3

Å idag så var jag hos tandläkarn å när jag kommer in dit å har satt mig i stolen så säger hon att jag är där för att putsa upp mina tänder å polera dom!! å jag ba eeeeehhhhh VA?! jag som trodde det skulle va en vanlig undersökning. men nee det va det inte, men sen när jag öppnade käften så sa hon att jag verkligen inte va i behov av det eftersom jag hade jättefina tänder och att jag faktiskt en av dom duktigaste i min ålder som kunde borsta tänderna bra hehe, å hon skulle gå i pension i september så hon har sett en del tänder i sina dar haha ;P
så jag behövde ingen jävla polering. efter det så åkte vi hem och käkade lite, sen for vi till Malin å dom en sväng å har spenderat "kvällen" där.

Å nu är jag hemma igen, kollar på Family Guy just nu, egentligen så hatar jag det programmet men men haha.
Ne nu pallar jag inte skriva mer. Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: