Hockeyfreaket

Inception!

Kategori: Allmänt

Goder kväller! Har ni haft för er idag? Själv har jag ridit på hästen en sväng och sen hälsat på hos ena systra.
Snart hade jag tänkt och traska ner till duschen. Idag när jag skulle hämta Jasmin i hagen så hade hon typ precis rullat sig i lera, roligt..... eller inte! och hon är fortfarande dammig hur mycker jag än borstade.. suck.

Haha å det bästa hände medans jag var iväg och sen är påväg hem igen då jag blir stannad av en bil och han frågar varför min häst springer så lustigt! xD å jag typ ba eeehhh det är för att hon är en travhäst då sträcker dom ut på benen istället för att "vika ihop" dom som en "normal" häst xD haha asså jag blev lite chockad faktiskt att nån frågade om det!

Imon så är det tillbaks till Kinnarps som gäller! (y) första isträningen denna säsongen, bara 1 månad och 15 dagar kvar tills säsongen sätts igång på allvar, och första matchen är i Sthlm mot just Djurgården haha!

Igår var jag ju som sagt inne i stan, mötte Fia vid Filmstaden så vi hämtade våra biljetter och sen käkade vi på Time Out, det var nog den konstigaste kebabtallrik jag ätit i hela mitt liv! Sen satt vi där en stund å pratade och sen gick vi till Tutti Frutti å köpte lite godis :P sen var det dags för bio, Inception! den var bra, och dom sista 40 minutrarna va riktigt bra! men den va liite för lång enligt mig, 2 timmar och 28 minuter.. och man blev aningen förvirrad ibland faktiskt, och det jobbigaste var när dom skulle skapa Inception och hade 4 drömmar i en typ, så medans det var en snubbe i första drömmen och körde bil sov dom andra och va i dröm 2 å skulle alla utan 1 sova vidare till dröm 3 och sen i dröm 3 skulle dom egentligen komma tillbaka till verkligheten men så hände det lite stuff som gjorde att 3 fortsatte in i dröm 4.. haha ja käranån, förvirrad!

Ne men nu ska jag väl traska ner till duschen, bye bye :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: