Hockeyfreaket

Make my day

Kategori: Allmänt

God eftermiddag gott folk!
Igår så åkte jag in till stan, mötte upp Helena och så hämtade vi Marcus hos Majsan, sen stack vi upp till A6. gick där i några timmar och sen mötte jag Frida på June så gick vi på bio, Trollkarlens lärling, den var helt okej:)
Sen åkte hon hem och jag mötte upp Fia så gick vi på bio, Vampyrer Suger. och hahah käranån vilken film asså! jag tyckte det vart värt pengarna ialla fall!
Sen stog jag å väntade på 1an för skulle ner till Hva, skulle byta till 13 på Elmia, men eftersom 1an är sen som vanligt på helgerna så väntade inte 13 och jag fick promenera från Esplanaden till Söder, mötte självklart ett gäng turkar på vägen hem, dom va ca 15st.. och jävla as säger jag bara! orkar inte förklara mycket mer än så just nu än att dom är jävligt irriterande....

Aja, sov hos Helena å dom ialla fall och sen hämtade pappa mig idag med lastbilen, åkte ut till Torsvik och bytte till hans pick up och sen for vi hem, hade hoppats på att få va ensam hemma idag för att dom skulle åka på det där i Gränna, men neee det kan ju börja regna. GAAAH! jag som hade hoppats på å få va lite ensam idag, men men..

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, ska käka kräftor ialla fall, MUMS! :) blir nog å ha lite filmkväll hehe.
Ha det bra, puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: