Hockeyfreaket

Mitt hockeyhjärta! <3

Kategori: Allmänt

Hallå folks!
Idag så var jag tillbaks där jag hör hemma. I Kinnarps Arena! Å fy fan asså när vi svängde in på parkeringen där jag skulle bli avsläppt så kom mitt hockeyhjärta fram<3 stänger av mig på sommaren från hockeyn men nu så är det på igen :) å när spelarna kom in på isen, kunde inte sluta le! mådde så jävla bra, att äntligen få se mina pöjkar ;) helt underbart hehe.
Så var där i typ 1½ timme och kollade, och sen efter träningen så ropade Marcus på spelarna haha :D å han pratade med Oscar Sundh och Johan Davidsson och Ullström vinkade till honom så då blev han jätteglad :P
så gulligt när en 3-åring vet vad en del av dom heter å kan lite :D
Efter det så spendera jag, Helena och Marcus några timmar på stan och sen åkte jag med pappa hem.
Här hemma så har jag lastat upp en trasig frys på pappas pick up och städat mitt rum eftersom bästa vän kommer till mig imon! :D

Jag har en fullbokad vecka framför mig, men det gillas! (y) imon ska ju som sagt bästa vän komma hit, på onsdag ska jag till tandläkarn och sen rida hästen en sväng igen, på torsdag ska jag fika med Frida :) å på fredag ska jag med mamma in till stan när hon ska va barnvakt åt Marcus för jag måste åka å köpa en ny jävla rullgardin eftersom jag dragit sönder 2 av 3 snören på den jag har nu. och måste köpa fler lådor till min hylla, har för mycket kläder så det som inte får plats ligger på datastolen, pallen, golvet, en väska och i tvättkorgen haha!

Nu ska jag kolla på nån film tror jag, ha det bra! :) puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: