Hockeyfreaket

rubrik.

Kategori: Allmänt

Godkväll gott folk! usch jag har blivit så dålig på att uppdatera igen, fy skäms haha.
I tisdags kväll så åkte jag in till Petra där Frida befann sig, har inte träffat Petra på över 3 veckor!!! så sov vi där, babblade som fan om allt som hänt och sen kollade vi på dom 2 första hannibal filmerna, jag ville kolla på 3an men Petra å Frida ville sova, himla ungar!:( 
blev hämtad av mamma sen på onsdagförmiddan så lunchade vi och sen följde jag med henne å handla. allt för å få köra bil liksom haha ;)
 
Å idag så åkte jag med mamma och med syrrans alla ungar in till stan, fördrev en timme på IKEA och sen mötte jag Petra å Frida i stan, vi lunchade på Dal Baffo :)
Sen gick vi en sväng på stan, eller jag å Petra ialla fall. Sen skulle jag bli hämtad på Atollen av mamma. Men hon "råkade" GLÖMMA MIG!!! asså jag är fortfarande förbannad, all ilska som jag samlat på mig och inte fått ut över nåt kom idag... tände verkligen på alla cylindrar, stackarn som stog några meter från mig på parkeringen gick därifrån haha.

Å imon ska jag in till stan igen, ett jävla farande på mig den här veckan känner jag hehe, inget mig emot dock, för nästa vecka är det tillbaka till skolan som gäller! USCH massa nytt folk, gillas inte :(
Måste bara få klaga över att mitt busskort slutar gälla imon!!!!!!! :'( det gillas ännu mindre!!!!!! :(

Nehe nu har jag väl inte mycket mer å skriva, ha det gött! bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: