Hockeyfreaket

So if you love me, let me go.

Kategori: Allmänt

Tjena bloggen! var några dar sen sist nu, har faktiskt inte ens loggat in här sen jag skrev senast hehe.
I torsdags så stack jag in till stan å träffade Frida :) vi tog en glass på Sandys å sen satt vi å pratade mest. Sen mötte vi Helena & Marcus och jag stannade med dom en stund medans Frida åkte hem, åkte med pappa hem sen.
I fredags så kom Frida ut till mig, vi stack å badade å så tog vi massa kort. Frida va typ paparazi med sin systemkamera haha, å sen bytte hon roll till en turist ;) mmmm sexigt värre asså haha. 
Sen satt vi framför datorn å glodde och sen kollade vi på film och somnade hyfsat tidigt. 
Sen gick vi upp runt halv 12, jag hade iofs vart ute tidigare med hästen men sen somnade vi om hehe, sen runt 3tiden så kom hennes mamma och hämtade henne.

På måndag så sticker pappa till Danmark, så 4 dagar själv med min mor. underbart! 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. 
Nu ska jag fortsätta lyssna på nostalgisk musik :) ha det bra!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: