Hockeyfreaket

trött!

Kategori: Allmänt

Tjenare gott folk!
Är sjukt trött idag, kunde inte somna förrän vid halv 4-4 inatt. Igår när vi kom hem så kände jag mig helt hängig och seg, och trött men ändå kunde jag inte somna. och sen väckte mamma mig runt 10 idag för jag skulle släppa ut hästen och jag kunde knappt öppna ögonen för jag va så trött så jag gick och la mig sen igen men kan typ inte somna om ordentligt för en viss person håller mig vaken genom sina sms <3
så nu sitter jag här och gäspar å är astrött typ. skulle nog kunna gå å lägga mig nu asså.. men kanske kan somna tidigt ikväll då så får man väl försöka börja vrida tillbaka dygnet lite sakta men säkert haha. asså jag kommer ha assvårt å gå upp vid 5 den 23 då det är skola igen :(

Nehe vad ska jag skriva nu då, har väl inget mer å säga direkt.
Aja, ha det bra. Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: