Hockeyfreaket

22 december 2010

Kategori: Allmänt

goddag. idag så är det bara 2 dagar kvar till julafton, rätt sjukt hur fort tiden har gått egentligen. jag började liksom 3an på gymnasiet igår känns det som, fast det egentligen är några månader sen. å om några månader så sitter jag i Pingstkyrkan med studentmössan på! helt jävla underbart är det å tänka på det! man får sån frihetskänsla hehe.
idag så gick jag upp runt halv 10 trots att jag va ledig idag, men skulle ut å släppa ut Jasmine, å mamma skulle iväg in till stan. å jag började måla runt våran braskamin å runt vedspisen, och nu är det klart! så skönt, jag har dock en vit slinga i håret och det är inte så fint haha. å sen har jag vita fläckar på mina fötter för jag glömde ta på mig strumpor när jag målade xD
när jag hade målat klart så kom jag på att jag inte ätit nån frukost, men nu så har jag det, vid klockan 14;) haha

När mamma kommer hem från stan så blir det nog lite städning å sen ska vi göra lite julgodis tror jag då det inte gick göra mer än ischoklad typ häromdan.
imorgon så ska vi in å gå på stan som vi alltid gör dan innan julafton, å sen brukar vi ha mys på kvällen!

Twist får visst komma hem idag istället :) det är så tomt utan henne på nåt sätt, visst jag har Henna, men jag å Twist har kommit närmare varandra den senaste tiden, hon har blivit så lugn å härlig.

ne nu har jag inget mer å skriva, ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: