Hockeyfreaket

Dag 1.

Kategori: Allmänt

Dag 1 -Om mig

Ja vad kan jag säga, jag heter Ida Edh å är född den 13 november 1992, så i lördags va det 3 veckor sen jag blev myndig;) jag går sista året på floristlinjen på Bäckadalsgymnasiet. Jag ångrar sjukt mycket idag att jag inte bytte till fordon.. 
Just nu så bor jag ca. 1 mil utanför den lilla byhålan Aneby, men jag är född å uppväxt i Huskvarna.
Vi flyttade hit för ungefär 8 år sedan, men jag personligen drar mig inåt stan mer å mer och en dag så tänker jag flytta härifrån!

På fritiden så går jag på hockey, är med kompisar, myser med hunden å lite plugg.. just nu är det dock mycket plugg på g med körkortet.
Under månaderna september-april så kretsar mitt liv kring hockeyn å självklart är det Hv71 som gäller! i år har jag dock missat 3 eller 4 matcher, första gången på ca 4-5 år.. 

Min musiksmak är den bästa enligt mig, hårdrock! kan lyssna på nästan all musik, men det är hårdrock som ligger närmast mitt hjärta<3 mina största favoriter är Metallica, Nirvarna, A Day To Remember. Jag är ett fan av lite äldre rock, nuförtiden så är det mest en jävla massa skrik i låtarna. Det kan också vara bra, som t.ex ADTR har en del skrikiga låtar, men är man på det humöret så passar det perfekt. Så ja jag älskar all musik kan man säga, går inte en dag utan att jag måste ha musik, skulle inte klara mig utan det liksom.
Älskar när man kan känna igen sig själv i vissa låtar, känna att detta är verkligen jag..

Så ja, man kan sammanfatta mig som ett hockeyfreak som älskar hårdrock/musik typ? hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: