Hockeyfreaket

I'm hiding in the dark, so no one can see my tears.

Kategori: Allmänt

Hallojsan. kanske dags för ett inlägg nu? var väl en vecka eller nåt sådant sen sist.

har ju vart julafton å sånt nu, fick massa fina grejer, fick en ny vinterjacka på mellandagsrean, så skönt!
har vart inne i stan varenda dag den här veckan, och imon ska jag in igen! ja käranån säger jag bara.. å så ska jag in på fredag igen, på nyårsafton alltså.. hoppas verkligen att det blir ett bra nyår!

just nu sitter jag å småkikar lite på Zorro som visas på tvn, men är inte på nåt vidare humör idag. hatar mig själv så grymt mycket idag.... men men, det går väl över...
imon kl. 8.20 på morgonen så ska jag in till tandläkarn, måste börja med min fucking jävla bettskena igen!... kommer ju dregla som en liten snorunge för fan *suck* men har vaknat med huvudvärk varje dag i snart 2 veckor pågrund av att jag gnisslar tänder och jag biter sönder mina läppar, så kanske får va värt det då.. 

jaha så vad ska jag skriva mer nu då? har inget annat å berätta än att jag sitter å skriver lite med min gamle vän på fb, hon är sjukt saknad! <3 

ne nu orkar jag inte skriva mer, ha det bra.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: