Hockeyfreaket

Jullov!

Kategori: Allmänt

Godkväll på er!
idag har det vart en ganska seg men ändå härlig dag, båda på samma gång liksom hehe.
vart i skolan idag, vi skulle ha julmys med alla florister. men gissa vad vi fick göra?! jo STÄDA! men jag, Carro å Sandra åkte ner till källaren med alla brudställ å haha fy fan va Sandra skrek när hon fick åka själv i hissen, jag å Carro höll på att skratta ihjäl oss xD
vi var även tvugna å paketera dom stora jävla arrangemangen vi gjorde för nån dag sen, å dom är typ halvruttna. å sen var vi tvugna å göra nåt mer med resten av blommorna som fanns kvar i kylen.
sen skulle vi bygga pepparkakshus, jag, Sandra, Carro å Fiw va i samma grupp, å jävlar va grymt vårat hus blev haha! å Carro va sjukt nöjd över sin gran xD

Fiw :) Jag dekorerar huset!
Söta Carro som är så stolt över sin gran haha!

Kan inte ladda upp nån mer bild:( aja ni får nöja er med dom här sålänge.

Nu orkar jag inte skriva mer, ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: