Hockeyfreaket

Fredag !

Kategori: Allmänt

Då var den här veckan över äntligen!
Har väl inte hänt nåt speciellt den här veckan mer än att Frida blivit uppraggad på skolan av Hejarn ;D HAHAH!
Annars e det väl inget annat kul, igår så va det några jävla 93or som kastade snö å höll på å självklart så träffades jag! Första gången va det typ i huvet, å självklart va jag tvungen å vända mig om å käfta emot, å sen träffades jag igen, denna gång dock bara lite på armen. Men jag hatar såna jävlar som kastar snö på en utan anledning!

Idag så va det skola till 4, sen stack jag, Frida å Petra ner till rese å satt där å ugglade, så snälla e dom som håller mig sällskap :D vi satt där å ugglade å kollade på allt konstigt folk haha.
Kom hem runt halv 7 nån gång. Har kollat på tv å käkat tacopaj med mamma å pappa ikväll.
Imon blire nog in till stan igen för bio med Fritjof å sen vidare till min löööver ;D
Vet dock inte än vilken bio vi ska se, märker vi då hehe. båda har ju liksom gratisbiljett, perfa ju!;)

Ne nu pallar jag inte skriva mer.
Ha det bra!
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: