Hockeyfreaket

If it means alot to you .

Kategori: Allmänt

Nu har vännerna åkt hem. Det var en massa skratt igår :) å herregud vad man kan håna/hata en person, det e nästan lite sjukt faktiskt.
Vi satt å kollade i skolkatalogen å skrattade åt allt roligt folk som finns, men finns ju även lite snyggingar ;)
Vi kollade på hockeyn en stund, Petra somnade dock, å när hon snarkade så lät hon som en ko som är långt bort xD sen blev Frida trött å däckade hon också, jag låg vaken en stund till, lyssnade på musik å tänkte typ..
Vaknade massa gånger, kunde aldrig somna riktigt ordentligt, å när jag väl hade somnat om en gång på morgonen så kommer mamma inklampandes å ska hämta datorn, då blev jag såå pissed of!
Hela den här dan har vart en pissed of dag för mig. Retar mig på allt å alla typ känns det som..

Igår så va jag å frågade om praktikplats men chefen va inte där då så jag skulle ringa idag men efter vi lämnat Petra & Frida vid bussen så åkte vi dit så jag gick in dit. Å då va chefen där å hon sa att jag jättegärna fick vara där hehe.
Å jag har verkligen inget emot å va där för trivdes sjukt bra! :)

Ni kanske får se lite bilder nån dag från dom här dagarna som jag vart med vännerna :)
Pallar inte skriva mer nu, ha det bra.
Puss på er

Miss you <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: