Hockeyfreaket

Kinnarps Arena.

Kategori: Hockey

Ja där har jag vart idag! Så jävla skönt å få vistas på stället där man trivs som bäst! <3
Önskar hockeyn kan sätta igång snart igen, det är över EN vecka kvar!!;(
Vill ha hockey nu nu nu nu nu nu nu NUUUUU!!!!! Såg Önerud å Melin idag, vilket genast gjorde mig på bra humör:) Påtal om Melin så lämnar han Håve efter den här säsongen för å spela i ett lag vars namn inte går att skriva utan å kopiera å klistra in haha.
Lite surt att han lämnar:/ men han är en hemvändare! Borta nåt år å sen kommer han hem igen. Hoppas det blir så igen, för även om han inte visat sin bästa sida alla gånger den här säsongen så är han en jönköpingsgrabb rakt igenom!<3

Efter vi vart i K.A. så stack vi till bibblan för att Petra skulle låna en bok, sen när vi skulle ge oss av uppåt gymmet så kommer Frida på att hon har glömt träningskortet hemma, så träningen blir imon istället antaligen.

Haha asså det måste va nåt fel på mig!! Jag håller koll på en fotbollsmatch just nu!! Hallå vad är mitt problem?! Jag som är helt jävla totalt ointresserad av fotboll!
Kan ju upplysa om att Rooney nätade i United - Westham matchen..

Ne nu ska jag inte skriva mer, kanske blir nåt mer knasigt då...
Ha det bra alla!
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: