Hockeyfreaket

"Men du har ju större muskler än honom Ida!!" :D

Kategori: Allmänt

Lördag idag då. Usch tycker det känns som söndag. Vaknade tidigt idag å tänkte att det va idag jag skulle till linköping men så va ju inte fallet.. så får vänta ytterligare några timmar *suck*
å e riktigt förbannad på en viss D idag...
vet inte vad jag ska göra idag, förmodligen ingenting. vill göra nåt men finns inget å göra i den här fucking jävla skogen! gahh vad jag hatar att bo här!!!

Haha måste berätta om igår, jag satt med mamma å pappa å kollade på tv, å så va det en snubbe som höll på å skryta om sina muskler, å då fäller pappa en sån go kommentar!
"men du har ju till o med större muskler än honom Ida!!!" haha :D
å jag har blivit kallad "biffen" för mina muskler av en KILLE! :D haha såna kommentarer gör mig så jävla glad! :D
det roligaste e väl att jag egentligen aldrig tränat mina armar egentligen utan dom har kommit "naturligt" eller hur fan man ska säga xD

väntar på att pappa ska bli klar med maten, egentligen e jag inte hungrig, har inte vart det dom senaste 3 dagarna. all mat smakar skit typ.. det enda jag kan få i mig utan att det smakar konstigt är halstabletter:S

Ne pallar inte skriva mer nu, ni får ha det så bra!

Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: