Hockeyfreaket

Räserbajs (Y)

Kategori: Filmer & Musik

Idag har det vart en seg dag i skolan tycker jag..
Efter skolan vandrade jag å Petra hem till henne, stannade till på ICA på vägen. När vi kom hem till henne började vi direkt med maten, kyckling, ris å currysås :)
Hahah å det va så jävla kul, för jag skulle slänga en grej å när jag ska stänga luckan så får jag en liten list i handen xD blev livrädd att jag tagit sönder nåt men Petra sa att det va lugnt xD
Sen när hon skulle slänga nåt å sen stänga så ramlade hela luckan bort typ xD å fy fan vad jag skrattade xD så det va ett stort hål rätt in under slasken sen haha.

Efter maten så började vi baka muffinsen :P dom blev massa goda! kladdiga å härliga ;) haha
Sen gick vi upp till henne å satt där å ugglade tills jag skulle sticka iväg ner till rese. fick sitta där en stund innan min buss kom. Chaffisen idag va helt galen, körde som en idiot, sträckan som brukar ta typ 10 minuter tog idag 4 minuter så det förklarar väl ganska bra hur han körde.
Å när jag kom hem så va det mat igen, å kan ni gissa va det va?! Jo kyckling, ris å currysås!! så fick äta det 2 gånger idag hehe.

Usch å jag har blivit sjuk igen:( vill inte va sjuk!!! Men i helgen så ska jag vistas på Gräshagen med mina kära vänninor:J haha

Å på söndag ska jag fara upp till Linköping :) å även den 13 mars ska jag dit!:D fy fan va kul det ska bli! kvällsmatch är det då så matchen börjar inte förrän vid halv 7 på lördakvällen men bussen avgår redan 13!:P

Har börjat lyssna på lite annan musik idag, har tröttnat på den jag har så letar som en galning efter ny, å det jag lyssnat på idag är:
- Dropkick Murphys
- Räserbajs
- Rövbajs
- Krimtänk (Ozzys band!;D)
- DLK
- A day to remember

5 av 6 band e punk:P

Ha det bra folket!
Puss på er

Kommentarer

  • Anders säger:

    Dropkick Murphys kommer till West Coast Riot i Gbg, 17 juni. Måste ses. Kungliga! Hoppas allt är bra.

    2010-02-14 | 22:00:33

Kommentera inlägget här: