Hockeyfreaket

Trevlig kväll/natt hos Tant m.fl!

Kategori: Allmänt

Gosse sicken kväll/natt!
Jag å Petra stack bort till Tant runt halv 9 igårkväll tror jag. Det var typ 15 pers där när vi kom.
Sen kom det lite fler folk under kvällen så allt som allt så va vi väl typ lite över 20st där.
Det var mycket trevligt, pratade massa med lite olika folk igår, bland annat snyggingen Ossy hehe ;)
Blev massa prat med Eli å dom andra också :)
Å Petra blev typ så full att hon klängde runt mig medans jag försökte stå å prata med folk haha. Jag försökte messa, prata med folk, ha lite koll på Petra som typ hängde om halsen på mig å detta skulle göras med typ 6st starköl i kroppen hehe.
Dannä tyckte jag lät full trots att jag inte hade en enda felstavning:( haha.
Å Petra bad om ursäkt typ 200 gånger för att hon förstörde så jag inte kunde åka till Dannä, ja hon e ju för söt hon:)
Vi stack från Tant å dom runt halv 3-3 tror jag. Tant hade däckat då så vi satt inne hos Ossy å pratade, å den jävla Johan sabbade våra naglar! så nu e allt nagellack borta igen:( x)

Vi vaknade runt halv 1 idag om jag inte minns helt fel.
Sen kom Petras mamma till lägenheten så det blev att snabbt gömma alkoholen :P
Sen runt 20 i 3 stack vi hem till Petra och så käkade vi, sen kollade vi på våran film, The Breakfast Club :P Lite innan halv 6 så stack jag ner till bussen, å gissa vem jag träffade på bussen?!
Ossy :D så vi satt å snackade lite, han, hans bror, Peter å Eli tror jag det va somnade inte förrän runt 6 i morse, å vid 4 hade dom gått ner till Max, haha :P
Ossy sa att han hade haft snö upp till knäna typ, å dom som vet hur lång han e kan ju bara gissa hur mycket snö det va ute då om han hade det typ till knäna :P

Jag fick sitta på stationen aslänge å vänta på min jävla buss, den ska gå vid 10 över 6, i vanliga fall behöver man bara vänta en halvtimme typ, men idag så fick jag vänta i nästan en timme så jävla sen va bussen!
När jag kom hem så hämtade mamma mig, å då sa hon att vi skulle köpa pizza!:D
Det gjorde min bakissöndag haha :D
När jag kom hem å vi hade satt oss i soffan för å äta så typ klunkade jag i mig ett stort glas med dricka å pappa bara tittade på mig å frågade om jag va fyllesjuk. Å jag lät väl kanske inte alltför övertygande om att jag inte va det haha..

Ne nu orkar jag inte skriva mer.
Ha det bra! Puss puss


Han som står e Ossy ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: