Hockeyfreaket

In to thas city!

Kategori: Allmänt

Om cirka en timme sticker jag inåt till stan.
Fy fan vad jag hatar det här jävla fucking kukvädret! Bara förstör HELA jävla tiden!:@ Som ni kanske förstår så blev det ju inget med Göteborg idag.. inte för jag hade räknat med det med den här familjen, men snön gjorde ju inte saken bättre direkt. Blev så jävla förbannad verkligen.
Men dom ska ialla fall skjutsa in mig till stan, för det typ skrek jag när jag fick mitt raseriutbrott på mamma.
va nog längesen jag va så förbannad å skrek på mamma..

Ialla fall, i stan så händer det grejer, hehe ne men ska först upp till lägenheten å sen sticker jag, Petra & Frida över till Skunk å dom förhoppningsvis:) så då blir det lite röj där hehe.
Sen ska jag ju förhoppningsvis till Dannä om jag kan få tag på honom nån jävla gång..!

Ne nu ska jag väl fixa mig lite. Ha det bra allihopa!
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: