Hockeyfreaket

Wolfman

Kategori: Allmänt

Var några dagar sen jag skrev här nu igen.. Helgen har vart lugn. Igår så åkte jag in till stan runt 6tiden, mötte Frida på june, sen drev vi runt i stan, gick å satte oss på Donkan en stund, sen började vi gå uppåt june igen. Vid halv 10 så började filmen, Wolfman såg vi:) den var faktiskt bättre än jag trodde, jag va inte så pepp på den i början men jag va mycket nöjd med filmvalet i slutet hehe. Men jag vill se Farsan snart!! :P
Efter det stack vi hem till Petra. Fy fan va vi flummade på bussen på vägen dit, haha tjena mittbena! :D
Vi hade smsroulett inatt, å fy fan va kul det va! skulle nog inte ha kört så sent dock, men men. vi hade kul ialla fall haha :D

Vi somnade runt 6 i morse typ, å sen gick alla 3 upp olika tider, frida tidigast sen Petra å sist jag hehe.
Åkte hem runt halv 6 ikväll, mamma hämtade mig vid bussen å sen när vi skulle tanka så skulle jag tanka åt mamma å eftersom vårat jävla tanklock har gått sönder så cuttade jag sönder mina fingrar;( haha massa synd om mig!
Har inte gjort så mycket sen jag kom. Kollat på tv å snart ska jag kolla på Tvd som jag missade i torsdags..
Håller på å kolla på hockeyn just nu, Canada leder 2-1 än så länge! Mycket bra tycker jag hehe.

Hahah jag måste ju upplysa er om vad pappa sa till mig idag angående att jag börjat på gym..
"Du behöver ju inte bli nån jävla deffad kyckling!"
Har fått mycket såna där kommentarer det senaste av honom angående att jag börjat på gym eller om mina muskler, inget mig emot iofs ;P

Ne men pallar inte skriva mer nu.
Ha det bra!
Puss på er


Wolfman:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: