Hockeyfreaket

DSL-jack

Kategori: Allmänt

Hallå gott folk!
Vad har ni haft för er idag? Själv har jag vart i Nässjö och köpt ett nytt DSL-jack eftersom åskan slagit sönder det. Efter vi köpt det så bjöd jag min mor på en fika på Elsies :) så min frukost idag blev en marshmallowmuffin och cola, haha ååhh va nyttigt, men men så blir det ibland :P
Sen handlade vi i Aneby och jag tog ut pengar tills imorgon. Sen när vi va påväg hem kom mamma på att hon skulle kolla i en affär så då va det bara att köra tillbaka, och sen när vi va påväg hem igen så säger jag vad jag vill ha till mat så då är vi tvugna att köra tillbaka igen för vi hade inte det köttet hemma, haha.
Så sprang in å köpte det och sen äntligen kunde vi åka hem, så nu är jag hemma igen :)

Och till mat ville jag ha lövbiff med vitlökssmör och potatisgratäng, men det blir schnitzel istället, och det är ju jävligt gott det också! :)

Ne men har väl inte mycket mer å skriva nu, ha det bra.
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: