Hockeyfreaket

Henna & Jag !

Kategori: Allmänt

Jahopp god kväll gott folk! har ni haft för er idag? jag sitter här å glor bara, finns inget å göra nu på kvällen direkt.
måste fixa mina naglar ikväll, har tappat 6st HAHA! fast några av dom drog jag bort idag å nån fastnade i mina arbeterbyxor hehe. är nog inte "tillräckligt feminin" för att ha lösnaglar =( haha, å mamma höll med när jag visade henne naglarna å sa det.

asså det e nåt så förbannat varmt, man typ svettas ihjäl!! å fan vad skönt det skulle vara med en dusch just nu, men pallar inte ta mig ner till duschen haha. å då måste jag duscha imon igen, och nej det pallar jag inte å mitt hår tål det inte heller, blir jätteäckligt om det duschas för ofta.

Jag å Henna har fan lite roliga morgonrutiner asså haha, mamma väcker mig/oss oftast runt halv 9-9 för att jag ska gå ut med Jasmine, då hoppar vi upp ur sängen, jag slänger på mig ett par mjukisbrallor å sen går vi ner, jag går på toa å Henna äter, sen går vi ut, medans jag släpper ut Jasmine så gör Henna sina ärenden hehe, å sen går vi in å går upp å läggr oss igen, sen framåt 12 så är vi vakna, hehe sådan matte sådan hund eller hur e det man säger? ;)

Ne nu ska jag väl kolla på tv å fixa mina naglar eller nåt. ha det bra folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: