Hockeyfreaket

Lastbil!

Kategori: Allmänt

Goddagens gott folk!
Idag så har jag vart iväg och åkt lastbil :) låg hemma i sängen och slappade och rätt som det är hör jag att det är nån utanför huset på gården så tittar ut och där står det en stor lastbil, såg först inte vart den komifrån men går ut i hallen och kollar å då ser jag att det står Rönnebergarna på taket, så då förstår jag att det är pappa. så går ut och haha vad jag skrämde honom, tog inte med några hundar ut i o med att han hade flaket uppe och tippade sand. så jag går bakom honom å säger hej å han vänder sig om å blir helt chockad att jag kom där.
När han tippat av sanden så skulle han och hämta matjord så följde med honom då, så vi åkte ut till Rönnebergarnas "kontor", det ligger bara några kilometer från Norrahammar. Sen påvägen hem käkade vi på donken, usch så onyttigt.. ;P

Så nu sitter jag bara här och skriver, väntar på att Ghost Whisperer ska börja och på att en reperatör ska komma och att min mor ska komma hem också som har varit borta hela dan hehe.

Kan inte göra så mycket under dagarna för det har hänt nåt i knät så ja, jag går ju inte sådär jättebra om man säger så.
Asså jag är på sånt shoppinghumör! vill köpa massa kläder, men jag ska spara mina pengar för jag har en grej jag ska inhandla i augusti som går på över 3000 :( men det hoppas jag verkligen att det är värt! :)

aja, kanske skriver nåt mer senare. Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: