Hockeyfreaket

Hockey.

Kategori: Hockey

Eftersom jag är på blogghumör så tänkte jag att jag måste ju hitta nånting och skriva om hehe, så varför inte uppdatera lite om hockeyn. var ju ett tag sen nu hehe.

Följande som lämnat hittills är Stefan Liv, David Petrasek, Björn Melin, Mattias Tedenby, David Ullström och Pelle G slutar(ÄNTLIGEN!) och sen är jag lite osäker på hur det står till med Niniimaa. det var ju tal om att han var tvungen att lämna pågrund av att Louma kom hem och att Hietanen värvades. Jag är som sagt inte så insatt i hockeyn just nu, kände att jag va tvungen att lägga den åt sidan ett tag efter guldet då det blev jävligt intensivt med hockey några veckor där i april, jag älskade det då men sen kände jag mig helt spyfärdig på hockey.

men ialla fall, några andra nyförvärv är Daniel Larsson, målvakt från Detroit. Piros kommer tillbaka efter nån säsong i Timrå. sen är det 3st j20 pojkar med, Jesper Fasth, Jesper Williamsson och Johan Linnander.
och i år så har Thörnas lillebror Jesper Thörnberg fått utvecklingskontrakt, även Oscar Fantenberg har fått det. ska bli kul å få se Jesper spela hehe.
Och Liket och Önerud har bytt nummer så numera spelar Liket med 79 på ryggen och Simon med 88.

Så nu har jag skrivit av mig lite hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: