Hockeyfreaket

So if you love me, let me go.

Kategori: Allmänt

Usch e så dålig på att uppdatera nuförtiden. Men tänk att det där lilla gulliga smset kan upplysa ens liv en liten aning. få veta att man inte är glömd.

Denna veckan har vart kort å härlig, i måndags hände inget speciellt. i tisdags så va det en kort dag, eller aa typ, köpte nya skor! :D så jävla fina! haha å när jag va på stan efter skolan i tisdags å väntade på mamma så kommer det fram en tjej å bad att jag skulle skriva under på nån lapp med nåt hockeylag haha, hon hade möhippa tror jag för annars hade hon nog inte gått runt sån xD onsdagen va sista dan i skolan för den här veckan, halvseg dag. på eftermiddan va jag å Petra å kollade på när dom spelade rugby i Friardalen neranför skolan, så stog där uppe på kullen i regnet :P å Bäckadal SÖG på rugby! jag skojar inte, dom hade inte en chans mot varken ED, Sanda, JB eller Peset haha. slutade runt 3, blev hämtad av Malin. sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket. somnade astidigt också som jag har gjort den senaste veckan typ.

Idag så vaknade jag vid 9!! så jävla segt när man e ledig! men men, har gjort lite nytta på min lediga dag faktiskt hehe. skrivit massa skolarbete som ska in i kompendiet å så :P
sen fixade jag massa i stallet nu ikväll, å nu ska jag fan inte röra en fena till haha. orkar inte, lär väl somna om några timmar som vanligt -.-

Aja nu orkar jag inte skriva mer. Ha det bra
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: