Hockeyfreaket

taggad!!!:D

Kategori: Allmänt

Godkväller!
Lyssnar på partymusik å är så sjukt taggad inför fredag!! :D

Idag så var det knappt att jag kom till skolan för jag å mamma höll knappt på att komma ut från gården med bilen, men sen så gick det. Men sen när jag skulle hem, så när jag hoppade av bussen i Aneby så får jag ett mess av mamma att hon inte kommer ut från gården med bilen... så jag börjar gå, å när jag gått en bit så ringer hon å säger att jag ska gå till mormor å så hämtar Malin å dom mig där, men glad att jag inte gjorde det för när jag kom hem så kom Malin och dom hem till oss samtidigt, alltså 2 timmar senare. å jag hade aldrig klarat av att vara 2 timmar hos min lilla förvirrade mormor. så istället gick jag 1 mil hem, men nu känner jag ju att det var inget nyttigt för min stackars fot, har ont satan nu så glad att jag är "ledig" imon så jag kan vila upp den innan fredagkväll!

Ikväll så har jag bara slappat å kollat på tv med mamma. imon så ska jag plugga, binda kransar, fixa farsdagpresenten, slå in Marcus paket å aa det va nog det. kanske dyker upp nåt mer imon.
aja, ha det bra.

hon eller jag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: