Hockeyfreaket

It's gonna be a long walk home.

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Sitter och kollar på 2½ män just nu, det är iofs på ljudlöst, lyssnar på Bandit samtidigt nämligen hehe.
Har pluggat körkortsteori hela dagen typ, och allt som handlar om ABS-bromsar är inte min grej just nu! blir så jävla irriterad när jag inte förstår vad det står och samtidigt så har jag så sjukt ont i huvudet så jag har lust å skjuta mig själv i huvet!

Asså jag har hockeyabstinens! har inte vart på hockey sen torsdag eller lördag förra veckan typ? är så längesen så jag inte ens minns när det va x) idag så blev det storvinst mot Gnaget, underbart! och Andersson i mål, åh jag är så nöjd över att Ante får chansen istället för den lilla fjollan Larsson!
På torsdag så är det ialla fall dags för hemmamatch igen:) det kvittar fan hur yr jag kommer va då, JAG SKA GÅÅÅ!!! sådeså!

Imorgon så kommer jag förmodligen va ensam hemma heela kvällen, lite skönt faktiskt på ett sätt, visserligen känns det nästan som jag är det nu också när bara mamma är hemma om dagarna, för pappa är iväg på jobb för 3e veckan på rad nu.

Nu har jag inte så mycket mer å skriva, ha det bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: