Hockeyfreaket

JAY!! :D

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Har kollat på Idol med mamma å dom ikväll å käkat lite god mat :)
Min idol är ju helt klart Jay!! Han sjöng Nirvana idag, och gör man det å gör det bra, ja då är jag kär ;) haha. men han gjorde det sjukt bra asså, hört många som försökt ge sig på å efterhärma Kurt men inte gjort det bra, men det gjorde verkligen Jay idag! så, GO JAY! haha :D

Å efter att ha hört en Nirvanalåt så vill jag ju givetvis höra mer, meeen jag har ju inte lagt över nån musik eller nåt från min gamla dator till denna så jag får inte höra! :( å jag pallar inte sitta å leta på youtube, utan jag vill ha det flytande haha :P

Asså jag är på sjukt bra humör typ, fast ändå deprimerad på ett sätt, fattar inte vad som är med mig liksom.. samtidigt som jag ligger på botten och mår sjukt dåligt av alla tankar så är det nånting som lyser upp min värld. och jag tror att det kan vara en viss Daniel faktiskt... :) 

Ne nu tror jag att jag ska röja på min sminkhylla, den är liksom FUUULLL haha, har typ 2-3 tommar hårsprayflaskor? ja jag är beroende ;) mina 3 sprut liksom är ett måste(bara hockeyfolk som förstår vad jag menar;) haha) 
Så uppdaterar er senare gott folk! Puss :D  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: