Hockeyfreaket

Saknar dig!

Kategori: Allmänt

Jo men godkväll bloggen! nu vart det ett bra tag sen, men jag har inte haft nån dator sen söndagskväll förra helgen typ så därav den kassa uppdateringen. det har väl inte hänt nåt speciellt direkt.
Vart hockey några dagar å förra helgen så vart jag med vänner å sen på kalas för lilla Lova.
Vart på möte med skolan också, men pallar inte dra upp det här. å har hamnat i nån sorts deprission typ..
Trött på allt, har inte lust till nåt, har bara förbannat jävla ont hela tiden å är ledsen i stort sett jämt.

Idag så vart det ju hockey igen, och FY FAAAAN rent ut sagt så jävla dåliga Håve va!! Skämmigt för helvete! mer än så tänker jag inte säga.
Imon så ska jag ända ut till Bottnaryd på dop för lilla Alva, asså herregud min släkt är gigantisk! hehe

Orkar inte skriva mer nu men nu vet ni ialla fall att jag lever. Ha det bra.

Saknar dig min älskling, kom hem nu <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: