Hockeyfreaket

SM-GULD!!! :D

Kategori: Speedway

Jahopp dags för ett inlägg kanske?
Kommer inte ihåg när jag skrev senast haha.
Kan ju meddela att mitt VMS ELIT har blivit Svenska Mästare! Helt underbart!! :D


VMS ELIT! <3

Imorgon så är det dags för hockey igen! Denna gång mot Gnaget. Hoppas att killarna har skärpt till sig och att dom tar sin 2a trepoängare imon! Det är fan pinsamt hur dåligt dom spelar nuförtiden! för å inte tala om Daniel Larsson, hur jävla dålig målvakt är han inte då?! USCH! lär dig och hålla ihop bena för helvete och behålla puckarna när du tagit dom i plocken istället för att skicka ut såna jävla konstiga returer!!

Igår så var jag ju på sjukhuset igen, tömde "bara" 55ml vätska denna gången, han säger att det hade kunnat gå å tömma det ännu mer men jag fick för ont så klarade det inte. Sen fick jag kortison denna gången så jag hoppas på nu att det värsta kan ge med sig så att jag kan börja komma igång och träna ordentligt, har ju liksom inte gått med mitt svullna knä...
Men nu jävlar ska de gå!

Ne pallar inte skriva mer nu, sitter å småkollar på lite NHL-hockey just nu, live från Sthlm. Columbus-San Jose, 2-3 står det just nu.

Aja, ha de bra gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: