Hockeyfreaket

yey! :D

Kategori: Allmänt

Godkväller! :D
jag är så jävla glad! vet ni varför? Jo för att Håve tog en 3poängare idag mot Tälje! (y) och jag har fått en ny dator+mobilt bredband!!!! :D:D yippieyay :D haha
Men en sak som jag stör mig på, det har inget med själva datorn å göra utan det är det nya msn 2011! det ser helt fucked up ut och smilisarna är SKIIITFULA! skrattar varje gång typ när nån skickar en smiley xD

Tvd började ju idag, var lite halt okoncentrerad men det va bra :)
och nu så ska jag snart installera Daemon tools så jag kan börja plugga på teorin.. pappa å mamma är på mig som fan om att jag måste börja plugga, men det går liksom inte när man inte har fungerande grejer! gah... men nu så :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om, har blogglust men inget å skriva om, har redan berättat det jag skulle nu xD aja, ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: