Hockeyfreaket

You're amazing just the way you are.

Kategori: Allmänt

God eftermiddag!
Har folket hittat på idag? jag har vart i skogen med mamma å plockat svamp haha! å mamma typ tappade bort mig i skogen xD käranån asså, hon skrek som fan å jag ba JAG ÄR HÄR MEN JAG KOMMER INTE UUUUUTTTTT!! xD det var typ asmycket stenar å en jävla bäck mitt i allt så hoppade runt där xD
Jag har vart nyttig både igår och idag, vart på skogspromenad 2 dagar i rad, och det har vart över 1 timme varje gång,så får inte glömma och skriva upp det i min "träningsdagbok" till skolan..

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, blir väl bara lugnt antar jag.
Har inget mer å skriva nu, ha det bra!

Saknar min bby =/

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Skogen är härlig. =)

    Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

    2010-10-13 | 18:27:53
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: