Hockeyfreaket

1 dag kvar!

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Sitter här och är riktigt taggad inför morgondagen, har verkligen överskottsenergi till tusen hehe.
Ska bli så jävla kul alltså! Tycker dock att det är lite synd att det är förbjudet å hoppa på läktaren då det inte är säkert att den håller......... man ba, ehh jaa men åh vad säker jag känner mig nu, vågar man ens gå upp på läktaren liksom? men men, imon kör vi, HATA CLUBEN!!
Jaa jag vet inte vad jag ska skriva här egentligen, för jag är så jävla taggad inför imorgon så kan inte tänka på nåt annat :P
Så imon blir det riktigt varma kläder och sen får jag se om jag har lust å stanna i stan eller inte efter matchen..
Så jävla gött att jag har fått världens jävla skoskav på min ena häl, lagom tills man ska stå upp typ mellan 17 och 21, YEY! men värt det :P
Ne nu ska jag fortsätta lyssna på musik å bara glo runt på internet hehe, byyyye..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: