Hockeyfreaket

2 december 2011

Kategori: Allmänt

Då var vi inne i december nu då, hur sjukt känns inte det då? alltså är det bara 22 dagar kvar till julafton :)
vill verkligen ha jul nu!
I onsdags var min sista praktikdag på VäxtHuset i Aneby, lite surt faktiskt. Men Christopher kom å hälsade på så min kväll slutade inte så dumt ändå :) 

Igår var det dags för hockey igen och det slutade äntligen med vinst, efter straffar visserligen men 2p är bättre än noll så :P
Hände nåt efter hockeyn också hehe, för lille Christopher Sahlin är nu min :)

Idag har jag inte mått nåt vidare, riktig jävla huvudvärk så gick en riktig långpromenad i skogen med min mor :)
och sen har jag bara slappat, å nu ska jag lyssna på musik å fortsätta mitt fredagsmys ^^

Godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: