Hockeyfreaket

8 december 2011

Kategori: Allmänt

Hejsan bloggen!
Var några dagar sen jag skrev nu igen, idag har jag bara vart på en skogspromenad med Twist.
Igår så gav jag mig iväg i snöstormen in till Aneby och bjöd tjejerna på fika, Elin har asläckra fjädrar i håret, lite sugen på att skaffa det också faktiskt!
Sen så kom älskling hit en sväng, vi kollade på det The Expendables och hade det bara mysigt <3
Vi har vart tillsammans en vecka imon, känns som det var igår vi stog utanför Kinnarps och bestämde att det skulle bli vi hehe.
Idag så var det invigning på utearenan, så man behöver inte va rädd för att den inte skulle bli klar till på lördag..
Längtar en massa till lördag, ska bli riktigt kul faktiskt! Det kommer nog även bli riktigt kyligt, men lätt värt det hehe.
Har väl inte nåt mer å skriva direkt eftersom det inte händer så mycket i mitt liv just nu ^^
kanske skriver nåt mer senare, bye bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: