Hockeyfreaket

Dag 21.

Kategori: Allmänt

Dag 21 – Ett annat ögonblick

Kommer inte ihåg vad jag skrev på det andra "ögonblicket"? haha
Men denna gången så väljer jag iaf guldet 2010, kommer ihåg att vi inte fick åka upp till Sthlm och kolla på matchen eftersom järnkaminerna är dumma i huvet som kommer med massa hot och skit, samma dag så skulle vi fira Carro, hon hade fyllt 15 om jag inte minns helt fel, så jag satt på golvet typ 30cm från tvn och kollade på matchen, och minns när guldmålet kom å jag va den enda som fattade att det blev mål, så jag verkligen hoppar upp från konstigt sittande stil på golvet till å stå och jubla på golvet, först då fattar dom andra att håve gjort mål och vunnit guld haha, men så jävla kul var det, och jag ska tillägga att jag käkade typ upp varenda nagel jag hade för jag var så sjukt nervös :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: