Hockeyfreaket

Dag 22.

Kategori: Allmänt

Dag 22 – Det här upprör mig

Hmm, jag som är lättirriterad kan bli upprörd av det mesta. Men nåt som retar mig nåt förbannat är när folk säger att det inte finns fattiga personer i Sverige, det enda dom tjatar om är att man ska donera pengar till Afrika å alla jävla pepparkaksland. Vet inte hur många gånger jag stött på såna på stan eller på ICA eller liknande från typ röda korset å grejer, och mitt svar när dom frågar om jag har några kronor är att jag kan börja skänka pengar när det faktiskt går till det dom säger, för av en miljon säger vi så går endast några tusenlappar dit dom ska, vilket är riktigt jävla skamligt. Och jag tycker man ska hjälpa dom behövande i Sverige först och främst, stoppa all jävla invandring så att vi svenska ungdomar har en chans att få jobb, då skulle även brottsligheten i Sverige minska, det finns även svenskar som är dumma i huvudet, men 90% av dom i fängelsena är inte svenskar, dom utlänningar som sköter sig i samhället och även sköter sitt jobb kan jag acceptera. Men jag har alltid varit och kommer alltid vara emot invandring. För när det inte får sjungas nationalsången och hissa svenska flaggan I SVERIGE! då är det nånting som är jävligt fel, men varför är det såhär då? jo, pågrund av invandrarna, för det är rasistiskt, ehm ursäkta? tänk om vi skulle åka ner till nåt jävla land, typ Irak och säga att ne ni får inte hissa eran flagga och inte sjunga eran nationalsång, då blir det ett pannskott kan jag lova. Sverige har blivit så jävla mesigt, och det är tack vare den sittande regeringen. Jag har aldrig varit politiskt involverad, och jag håller inte på nåt speciellt parti, utan jag vill ha lite från alla. Så det skulle förmodligen inte bli bättre om det hade vart soccar som satt där, men detta måste få ett slut nånstans, och då måste regeringen gå in och styra upp det, men det går inte med folk som åker taxi för flera hundratusen, eller såna som bor gratis i miljonlägenheter.
Nej nu orkar jag inte skriva mer, jag retar bara upp mig själv som en jävla idiot...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: