Hockeyfreaket

Dag 27.

Kategori: Allmänt

Dag 27 – Min favoritplats

Där måste jag nog ändå säga Kinnarps Arena, även om man är lite hockeytrött så trivs jag alltid där, jag mår så bra med allt hockeyfolk, med alla vänner, sen spelar ju självklart håve i sig in att jag trivs där, men det är stämningen, luften, allting liksom.
Finns inget härligare än när det vart sommaruppehåll och man kommer dit och kollar på nån träning, och så går det en liten lätt rysning från tårna ända upp till nacken hehe
Förstår verkligen inte hur jag kunde hata hockey när jag var mindre, jag vet faktiskt allvarligt talat inte hur jag skulle klara mig utan hockeyn ibland, det har hjälpt mig i många situationer då jag vart förbannad, ledsen eller vad som helst, då får man skrika av sig på motståndarna utan att nån bryr sig, kan inte bli bättre asså! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: