Hockeyfreaket

Dag 28.

Kategori: Allmänt

Dag 28 – Det här saknar jag

Detta var ju svårt å tyda, ska det va en grej jag saknar eller person?
För om det är person/djur så saknar jag alla som dött ifrån mig detta år, vilka är mormor & morfar, Henna och Stefan Liv, speciellt Stefan och Henna är riktigt jobbigt. För mormor & morfar var ju ändå väntat liksom..
Men om det ska va nån grej jag saknar så är det att åka på bortamatcher på hockeyn, har inte alls åkt mycket dom två senaste säsongerna, vilket är jävligt tråkigt egentligen då det är sjukt kul, iaf på vägen dit, hem är det inte alltid lika kul, men man lär alltid känna nån ny person, och man har jävligt kul. (om man inte hamnar i familjebuss förstås)
Så det är väl vad jag saknar,
sen saknar jag faktiskt också att vi vänner inte umgås lika ofta längre pga jobb och alla möjliga saker, för senast så gick det typ en månad mellan att vi allihopa träffades..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: