Hockeyfreaket

En oförglömlig kväll, den 10 december 2011!

Kategori: Hockey

Godkväll!
Vaknade idag vid halv 8 och var sjukt törstig, och tur var väl det för vid 8tiden så messar Helena mig och frågar om jag vill följa med till kvinnornas paradis, nämligen Ullared! Ofc, hehe..
Så mamma skjutsade mig till Lekeryd och sen gav vi oss iväg, hittade inga kläder men sjukt mycket heminredning och sånt, är ju helt såld på sådant nu, vill göra om massor hehe, men eftersom man är fattig som en jävla lus så fick det bli en tavla bara :P men man kan ju alltid "leka" med det man har hemma liksom å göra om det :P
Så får se om det händer nånting på rummet framöver ^^
Ska väl ändå skriva nånting om matchen igår med, matchen i sig var riktigt jävla kass, men Andreas var sjukt bra i målet, vilka räddningar mannen gör! Men själva upplevelsen var ju underbar, introt var det bästa i Sveriges historia har det sagt, och det var mäktigt vill jag lova!! Vi hördes visst ända upp på berget(egna hem/öxnehaga m.m) så vi måste ju vart grymma ändå trots att det kändes lite mesigt när man stog mitt ibland det! Så jag ger en stor eloge till alla som jobbat med matchen och verkligen lyckats, och ett stort tack till Håve för denna oförglömliga kväll! <3
Påväg hem så ringer Frida det lilla födelsedagsbarnet, dom skulle ut på krogen och ville att jag skulle följa med ut, men dels var jag halvvägs hem, sen var jag lerig, frusen och icke rätt klädd för det, men nån helg framöver så ska jag se till å dra ut mina töser! Imorgon får jag ialla fall träffa dom igen, mina älskade små fyllon hehe
Avslutar med några bilder, byebye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: